je marketingový nástroj, který slouží k posílení věrnosti stávajících klientů a získání důvěry budoucích zákazníků. Jeho cílem je přimět zákazníka, který jednou nakoupil nebo využil služby, aby se stal trvalým zákazníkem. Zaměřujeme se na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou. Nejčastěji ke koncovým spotřebitelům, v oblasti B2C.
se nejčastěji objevuje ve sféře B2B. Zároveň do této skupiny patří zákaznické programy, které nejsou věrnostní. Jejich hlavním úkolem je tedy motivovat ty zákazníky, u kterých nemůžeme očekávat opakované nákupy, a budovat jejich věrnost.
Zvýšení prodeje? Uvedení nového výrobku na trh? Zvětšení podílu na trhu?
Zlepšení zákaznických služeb? Posílení podvědomí o Vaší značce?
Ať už si vytyčíte jakékoliv cíle, úspěšný věrnostní program musí splňovat následující 4 body:
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.